Publicat de: ricksis | 1 Iunie 2010

Neața!

De ceva vreme tot am zis că o să îmi fac un blog și am toooooooot amânat-o. Asta până într-o zi aproape de terminarea școlii, când dintr-o dată m-am trezit într-o mare de timp liber.

Câteva zile m-am documentat. Apoi m-am familiarizat cu wordpress-ul. Când eram la apogeul entuziasmului, am realizat că singurul lucru la care nu mă gândisem era numele blogului.

A trecut o noapte de frământare, dar fără niciun rezultat. Până la urmă am folosit nickname-ul meu prezent pe toate site-urile și forumurile, „ricksis”. Acum mă veți întreba de unde vine. Păi, el este o combinație între porecla mea din clasa întâi de la engleză (când doamna profesoară ne-a pus să ne „rebotezăm” cu un nume englezesc, iar cel ales de mine a fost „Rick” 🙂 ) și numele meu de familie.

Așa că sunt Ricksis. La fel și blogul meu. 😀

Let’s talk about us…

Responses

  1. ‘neata!
    less talk more rock!

    tot inainte!

  2. Ee ;; ).
    Deci, de când ai până la urmă blog? : d

  3. I mean… asta e prima postare?


Lasă un răspuns

Categorii

