Publicat de: ricksis | 3 Iunie 2010

First time!

I’m back, după câteva zile în care am fost cam ocupat cu liceul…

Astăzi am participat la prima ședință cu părinții :P.

Nu prea mi-a plăcut… în principal, pentru că am ajuns acasă aproape la 9. Nu mi-a rămas timp de nimic. Nici măcar nu l-am auzit pe fratele meu cum repetă la pian înainte de examen 😦 .

Cum spuneam, am ajuns acasă, a trebuit să mănânc repede, pentru că Tudor trebuia să fie odihnit dimineață. Cum doar de o săptămână mi-am pus aparat dentar, dințișorii mei încă sunt nedumeriți de ce li se întâmplă: îmi tot dau semne de frică de fiecare dată când încerc să mănânc. Iar ei își manifestă frica prin durere. M-am rugat de ei cum am putut, însă nimic. Până la urmă, totul s-a terminat cu bine și frate-meu a luat 9 la examen.

Daaaaaaar, există și-un motiv pentru care cred că ședința nu a fost o pierdere de vreme. Am mai cunoscut câțiva dintre părinți și am văzut cum e să dezbați problemele unei clase și alături de „cei mari”, nu numai cu diriga :D. Mă pregătesc pentru viață, nu?

Ia să vedem: cine a mai fost la vreodată la o ședință cu părinții?

Responses

  1. :))si eu am fost la o sedinta cu parintii…dar n’a fost nimic interesant pt ca s’a dezbatut doar problema bataii si a circului:D

  2. Iii, amândoi cântaţi. So nice. ^^
    Şi eu am fost. La şedinţa mea cu părinţii >: ).


Lasă un răspuns

Categorii

