Publicat de: ricksis | 5 Iunie 2010

One June Day

…Ah, ce bine că a fost soare!  Toți care au venit astăzi la liceu au avut frunțile senine și au fost chiar receptivi. Chiar dacă era sâmbătă.

Vă veți întreba: cine vine pe 5 iunie, într-o sâmbătă, la liceu? Nu erau elevi ce vroiau să își mărească media, pentru că ei ar fi avut sigur fruntea încruntată. Nu era nicio olimpiadă sau concurs.

Să vedem: cine nu știe ce este „Ziua porților deschise”? Păi, în primul rând, evenimentul are loc doar o dată pe an, existând pentru fiecare instituție. Iar astăzi, s-a întâmplat și pentru Colegiul Național Mihai Viteazul. Zeci de elevi de clasa a 8-a și-au făcut curioși apariția pe treptele liceului. Chiar mai mulți decât îmi inchipuiam eu că vor veni.

Ah, eu… care am fost azi până la liceu doar pentru că ratez această zi de 2 ani… S-a dovedit că venisem pentru mult mai mult decât mi-am închipuit. La început, am pășit înăuntru, într-un furnicar în care toată lumea se agita. Am fost convocat imediat ce am fost văzut și nu am putut spune „nu”.

Alături de alți colegi conștiincioși, am așteptat până ce au apărut câteva capete întrebătoare. Ne-am prezentat fiecare și am început turul liceului împreună cu viitorii „boboci”. Primul pe listă a fost…

În cabinetul de română...

…cabinetul de limba și literatura română.

O discuție despre cum sunt  profesorii în liceul nostru, cu întrebări din partea lor și cu răspunsul din partea noastră. Apoi am mers mai departe. De-a lungul coridorului, în alte săptămâni pustiu, am vorbit cu ei și i-am făcut să ne simtă colegii lor de clasă. Drumul a continuat cu laboratoarele de biologie, chimie, apoi fizică.

Am urcat la etajul 1, unde biblioteca i-a primit cu căldură pe noii ei cititori. Doamna bibliotecară ne-a dat o mână de ajutor și le-a spus mai multe informații. Am aflat și eu lucruri noi, cum ar fi că Mishu’ are cea mai mare bibliotecă la nivel școlar (cu peste 60.000 de volume!!).

La bibliotecă...

A urmat o demonstrație de dezbatere a grupului de Debate al liceului, în sala Amfiteatru. Între timp, în sala de festivități a liceului li se pregătea bobocilor o surpriză…

Surprizeeeee!

O piesă de teatru, câteva scurte filmulețe despre liceu, cântecul liceului și o prezentare făcută de cei de la a 9-a (foștii boboci :D). Noii veniți parcă nu mai vroiau să plece din liceu, parcă mai cereau încă un tur… Îmi și imaginez că peste o săptămână – două ei vor fi exact ca mine acum 2 ani: abia așteptam să vină 15 septembrie, să îmi cunosc colegii și să joc un baschet în curtea liceului.

Dar deocamdată, din câte știu eu, mai au de făcut încă un pas, anume completarea listelor, și abia atunci vor fi în vacanță. Eu sper doar ca pe poziția întâi a fiecăruia dintre ei să se afle codul 171. Cum ar fi și la mine, dacă aș da din nou admiterea. 😀

De ce este Mishu’ atât de special? Find it yourself!

Info Mishu'

V-am convins? SUCCES!!!

Lasă un răspuns

Categorii

