Publicat de: ricksis | 6 Iunie 2010

Pârtieeeeeeee!!

Cum am ajuns ieri acasă, frânt de oboseală, tot ce vroiam a fost să îmi fac un duș, să mănânc ceva și apoi să adorm în pătuțul meu cel moale. M-am abătut pe la pc, totuși, pentru a scrie postul despre Ziua Porților Deschise. Dar vroiam să ajung pe Tărâmul Viselor cât mai repede pentru căăăăăăăă…

…azi am învățat să merg cu rolele!!!

Da, da, știu, pare greu de crezut că am 16 ani și încă nu știam să merg pe role, but sometimes I am full of surprises :D. Aveam o pereche de role luate de ai mei acum câțiva ani. Prima oară le-am încercat atunci, pe aleile din jurul blocului, însă m-am plictisit repede de ele, iar după am uitat pur și simplu că le am. Asta până când un coleg a zis că are poftă să iasă cu rolele în parc. Luminița s-a aprins imediat și i-am zis să mă învețe și pe mine să merg.

Până la urmă am ajuns cu jumătate de clasă în Herăstrău. În Grădina Japoneză, pe păturică, mi-am pus rolele, m-am ridicat în picioare șiiiiii…am căzut. Yep, my first fall of the day. Dar, cu puțin ajutor, am ajuns pe asfalt. După ce mi-a arătat Alex de vreo 10 ori în 2 minute care e mișcarea (și m-a enervat), am încercat să fiu autodidact. Și asta a dat roade. Încet, încet, mai mult imitând mișcările pe care le vedeam în stânga și în dreapta, am început să deprind arta mersului pe role.

Și iată că, după vreo 2 ore și încă 3 căzături, mă aventuram în fața celorlalți colegi. Recunosc, nu eram cel mai grațios, but still :D… Abia aștept să mai dau o tură, acum de unul singur, să mai exersez.

Pârtieeeeeeee!!

Responses

  1. Iii >:D<


Lasă un răspuns

Categorii

