Publicat de: ricksis | 9 Iunie 2010

Wakarimasu-ka?

Am fost cam ocupat în ultima vreme, poate de-asta am cam neglijat și blogul.

Am început acum vreo săptămână să citesc Shōgun și pot doar să vă zic că e o carte genială. M-a prins așa de mult, încât am luat-o cu mine oriunde am mers, fie că era la școală, fie că era în drumul spre Herăstrău, oriunde; iar cum ajung acasă, îmi fac un duș rapid și mă așez în pat să citesc.

Este despre primul englez care străbate Strâmtoarea Magellan și ajunge în Japonia, unde este luat prizonier. Trăind printre samurai, el dobândește autocontrol și învață limba acestora, lucruri care îi sunt vitale în supraviețuirea printre japonezi. Eu aici am ajuns, pagina 142 din al doilea volum :D. Oricum, sunt prea multe de spus pentru un rezumat de 2 rânduri, așa că nu pot decât să v-o recomand și vouă.

Cât voi fi absent hoinărind prin provinciile Izu, Suruga sau Totomi, puteți să vă uitați la un video :D, să vă familiarizați un pic cu romanul.

O mică paranteză: pentru cei care nu studiază japoneza la școală, „Wakarimasu-ka?” înseamnă „Ai înțeles?” :).

Lasă un răspuns

Categorii

