Publicat de: ricksis | 16 Iunie 2010

Re: Pârtieeeeeee!!!

Ziua a început în bucătărie. Într-un bol mare am sfărmat biscuiți bine. Separat, am încalzit lapte, la care am adăugat unt, zahăr, cacao și nuci (esență de rom nu am avut 😦 ).

Să nu cazi!...

Până s-a topit untul, l-am turnat peste biscuiți. Pe o folie, am turnat compoziția și am rulat-o. Yep, you’ve guessed it. Salam de biscuiți. Mi-am zis de așa mult timp că trebuie să fac și uite că azi chiar l-am făcut. L-am lăsat să se răcească până astă-seară. A fost…buuuuuun!

După, am fost din nou cu iubiții mei Acoliți (pardon, coleguți) în Herăstrău. Nu la vreo luptă epică pe apă, ci o nouă rundă de mers pe role. Yep, just like that, till September I gotta master this art. Cel puțin, așa mi-am propus :D.

Though day, though. La început părea că uitasem tot. Abia îmi țineam echilibrul. Încat, încet, am reinventat roata. Cel mai mult mă enerva că trebuia să mă aștepte toți, o dată la 100 de metri. Însă de câteva ori s-au oprit și ei din propria dorință…

Mai întâi le-au făcut cu ochiul…

Albe sau negre?...

Lebede!

Apoi, câteva zeci de pași mai încolo…

Rawr!

Păuni!

Și o veveriță care nu a stat și poza a ieșit mișcată...

Acum, la sfârșit de zi, sunt obosit… Mă așteaptă o noapte fără vise. Dar nu înainte de a lua încă o bucată de salam de biscuiți :D.

Responses

  1. frumos paunul, frumoase lebedele, frumosi copiii!

    …nu ai pus si rahat la salamul de biscuiti :-(?

    • Ba da, ba da… am uitat de chestia aia în toate culorile, așa de bună 😀 …am pus și de-aia.

  2. Bravo! ti-ai facut salam de biscuiti singurel…asta dupa ce mi-ai spus mie timp de doua saptamani incoace.
    Daaaar, pun pariu ca al meu ar fi iesit mai bun. 😀

    • Niciodată nu știi până când nu aflii… Abia aștept!

  3. astept cu nerabdare un alt post:(

    • Da, da, știu, și eu îl aștept la fel de mult ca tine… Dar deocamdată sunt plecat din țară cu gândul la distracție :D…și fără net… Imediat ce voi ajunge pe pământ cunoscut, voi recupera.
      Kalispera („Bună seara” :D)

  4. Uh. :”>
    Eu mi-am rupt mâna pe role acum vreo 3-4 ani, iar de atunci nu am mai avut curajul de a lua rolele în picioare…


Lasă un răspuns

Categorii

