Publicat de: ricksis | 24 Iunie 2010

Uf!

404 New post not found

Cam asta ar trebui să vă apară dacă ați intrat pe adresa asta în ultimele zile.

Pentru că am fost inactiv. Da, știu, și m-am dezamăgit și pe mine… A trecut mai mult de o săptămână, iar pe blog încă domnește plimbarea în parc cu rolele ca ultim post. Nu știu cum pot fi atât de îndurător cu ea, doar a avut așa de mult timp de glorie.

În realitate însă, motivul este simplu: ea încă este acolo pentru căăăăăăă… Sunt plecat din țară! Și asta e de bine, nu regret nicio clipă că am cruțat ultimul post. Vizitez a patra mea țară străină. Nu voi dezvălui încă numele ei. Să zicem că vă las pe voi să ghiciți (dar pe cei care știu deja de la mine îi rog să nu spună în stânga și în dreapta, cum îi văd eu la teste că fac :D).

Aici netul merge așa de prost, încât mă întreb cum de am reușit să intru pe blog și să îl resuscitez un pic. Dar promit: imediat ce ajung acasă voi povesti cum s-au întâmplat lucrurile. Till then, best wishes, guys.

Responses

  1. grecia, greciaa, esti in grecia frumosule!

  2. imi place stilul tau de a relata minunatele intamplari pe care le traiesti la intensitate maxima.iti urmaresc blogul cu sufletul la gura in speranta unui nou post.astept emotionata povestile din misterioasa tara. te pup

    • M-a certat cineva pentru că m-ai pupat :P. A fost decât un friendly cheek kiss, nu?

      • hm…sau poate k nu!!! :”>

        daca nu sunt indiscreta…cine te-a certat? :d

      • Prietena mea.

  3. imi plac stilurile tale de a relata minunatele intamplari

  4. oops…:D sorry… atunci imi retrag pupicul :-<

    • Nu e neapărată nevoie, dacă a fost, cum am zis, un friendly cheek kiss :D.


Lasă un răspuns

Categorii

