Publicat de: ricksis | 28 Iunie 2010

Up, up, and away!

Cu noaptea în cap… Parcă auzeai cum se crăpa de ziuă…

Era 5 dimineața. Într-o sâmbătă. And that speaks for itself.

Dar ce mai conta? Pentru că am plecaaaaaat. Am plecat spre Grecia (as you probably guessed), a patra mea țară străină pe care urma să o vizitez. Am plecat cu mașina pentru un drum de 650 de kilometri, cu noaptea-n cap, dar nu-mi păsa. 🙂

La Russe am făcut prima pauză, după ce am traversat Dunărea. Tot acolo a început să plouă, o ploaie ce a durat până ce am ajuns la granița cu Grecia. A fost dezamăgitor să vezi la orizont numai nori negri ce se luptau pentru supremație cu fulgere și tunete.

Oh, snap!

De la granița cu Grecia urma o cursă ”against the clock” până la ferryboat-ul către Thassos. Pe autostradă. Am dat de drumul corect până la urmă, pentru că aproape totul era în greacă. Am fost ultimii care am intrat în ferrybot, la 15.02.

Iar marea era de nedescris. Apa verde-turquoise pe care toți o știm de pe cărți poștale era înlocuită de una neagră, în care spuma albă a ferryboat-ului contrasta puternic. În stânga, în dreapta sau spre insulă, oriunde te-ai fi uitat, era afișată o mare neagră și o perdea de ploaie.

Light or Darkness?

Cam așa este vremea pe insulă. Acum este soare, senin, te duci în restaurant să mănânci și între timp începe o ploaie torențială care ține 10 minute. Apoi din nou soare.

Pescărușii zburau odată cu vaporașul. Le era foame săracilor. Am cumpărat de la barul ferryboat-ului niște chips-uri.

Creepy...

Până la urmă, după câteva încercări eșuate din cauza fricii, am putut să le dau câteva, deși m-au cam ciugulit de degete (oh well, it was worth it).

Și m-au răsplătit și ei întru-un final cu ceva. Nu știu dacă toți sau doar aceia pe care i-am hrănit cu mâna mea. În orice caz, nu numai că m-au lăsat să îi pozez, dar au mai și stat special, cu ochii spre cameră. Păcat că a uitat să zâmbească :(. Însă mi-a promis că până data viitoare va învăța să zâmeabscă…

I'll be watching you closely...

Când am ajuns unde eram cazați, am rămas fără cuvinte. Toți ne așteptam la un hotel, dar am dat peste niște căsuțe frumos amenajate, cu alei între ele. Iar spațiul verde dintre alei și căsuțe era folosit cu ingeniozitate. Am văzut: meri, peri, caiși, piersici, lămâi…pom care face kiwi (nu cred că e kiw, nu?). În afară de toți pomii fructiferi, mai erau palmieri (aveau crescătorie de palmieri și i-am vazut mici de tot în ghiveci, cât și plantați în curte), trandafiri și plante de aloe vera.

Între timp, soarele ieșise miraculos dintre nori… Și ce altceva mai bun după un drum de 11 ore decât o baie în piscină? 😀

And the week had just begun… I mean, look at this…

How far can you see?

Responses

  1. kalimera!

    intrebare de 10 puncte: daca ai putea sa te reintorci azi in Grecia, care sunt 10 lucruri cele mai frumoase pe care le-ai facut si ai vrea sa le faci din nou?

    efcharisto


Lasă un răspuns

Categorii

