Publicat de: ricksis | 8 Iulie 2010

Offline…

Știu, știu, sunt din nou offline… Cred că aș fi mai consecvent în timpul școlii, când am atât de puțin timp liber…

A fost genial pe munte, mult prea frumos pentru a povesti în grabă astă-seară…

Acum am intrat un pic pe net, pentru a-mi verifica mailurile și blogul. Deși azi am dormit până la 11.30, iar după-amiaza am făcut un somn de 3 ore, încă sunt obosit și abia aștept să mă culc. Mâine voi pleca într-o altă tabără, până luni. Când mă voi întoarce, voi povesti totul pe îndelete.

Și voi explica și cum se desfășoară o zi din viața mea, așa cum am promis.

All the best, guys.

Responses

  1. Oh. Ai avut o vacanţă aşa de plină de distracţie.
    Mi-e chiar ciudă : o3.
    Eu am stat acasă toată vacanţa :-<.


Lasă un răspuns

Categorii

