Publicat de: ricksis | 18 Iulie 2010

From start to finish!

Deși mi-aș dori să pot descrie o zi perfect, nu pot să o fac… Pentru că detest rutina și încerc să fac din fiecare zi una specială. În timpul școlii, respect orarul impus și recunosc: cu greu poți scăpa de regularitatea anostă cu care trebuie să se întâmple totul. Acum este însă altceva. Nu există două zile consecutive asemenea. Astăzi am fost la bunici la Pitești, mâine ies în oraș, de poimâine filmez un scurt-metraj…

Detest rutina… De aceea voi încerca să iau câte o frântură din fiecare zi care se scurge și să le pun cap la cap. Rezultatul va fi o zi obișnuită, iar ieșirea din rutină va fi prezentă în alte posturi.

Ziua începe dimineața devreme… adică pe la 10.30 :D. Consider că dimineața nu-și are rostul decât după prânz, după ora 12! Niciodată nu mi-a plăcut să mă trezesc devreme. În clasa a 9-a trebuia să fiu la 7.25 la liceu, pentru a apuca să-mi scot cărțile și a mă dezmetici că o nouă zi începe. Asta însemna să mă trezesc la 5.55 și să dau în fiecare zi cu capul în ușa de la baie, care era întotdeauna închisă… Offf, și clasa a 12-a va fi la fel!…

Nu vreau să mă plâng, dar mi-aș dori ca întotdeauna să dorm cât vreau. Sunt conștient că viața e doar una… and it must be lived at its fullest. Când este nevoie, trezirea e devreme. Acum 2 ani am plecat în tabără în Turcia la 3 dimineața, dar a meritat atât de mult, încât aș face-o din nou. Înaintea unui examen, prefer să stau până târziu seara și să îmi repet, decât să mă scol dimineața cu noaptea în cap…

Cum am zis, trezirea devreme… doar când e nevoie :)!

Cu ochii împăienjeniți, mă întind până la birou. Găsesc ceea ce căutam: cartea și ochelarii. Acum citesc „Unde se avântă vulturii” și încerc să trec de mijlocul ei de două săptămâni, dar am fost mai tot timpul plecat.

… lectură până consider că sunt suficient de treaz pentru a mă da jos din pat. Caut papucii și mă îndrept spre baie pentru revigorarea de dimineață. După asta, parcă ar merge ceva de mâncare. Dacă sunt singur sau cu frate-meu, pregătesc eu masa… și tot pe mine rămâne să spăl și vasele :), dar m-am obișnuit deja.

Pe căldura asta nu ies nicăieri afară. S-ar putea să trec din nou la citit, s-ar putea să termin postul început aseară. Oricum, nu activitate fizică. Nu acum. Printre picături, mă mai joc cu frate-meu ceva în rețea, mă mai uit la vreun video și mai iau o gustărică. Și muzică… este mereu un playlist care rulează :D.

Deci… pierd vremea până mai după-amiază sau până când apare un norișor. Pe la 3 și ceva de obicei mănânc de prânz, iar vasele rămân de obicei tot ale mele.

După masă, siesta! Cum Tour de France este în fiecare zi cam pe la ora aia, deschid televizorul. Anii trecuți nu ratam nicio etapă, dar acum am tot fost plecat… Iar când am ajuns acasă alaltăieri și am aflat că Lance a făcut pană și a și căzut, m-am întristat mult.

În fine, nu stau o etapă întreagă, pentru că mi se pare cam mult 4 ore non-stop în fața televizorului. Încep să sun persoane, să văd cât de disponibile sunt pentru o plimbare sau un joc de baschet. Dacă sunt singur, întotdeauna îmi iau bicicleta și dau o tură.

Acasă vin obosit, transpirat și, de obicei, mușcat de tânțari (numai la mine vin de fiecare dată!). Soarele apune. Abia aștept dușul răcoritor și masa de seară. Poate mai dau drumul la pc sau mai citesc, depinde de starea de spirit. De la 11 seara începe Top Gear, iar de la 12, South Park… după, somnul este inevitabil și dulce.

Dar asta nu-i decât o zi obișnuită… Voi cum vă petreceți o zi de vacanță? 😀

Responses

  1. te invidiez! stii cu adevarat sa fructifici tot ce vacanta iti poate oferi. din pacate eu nu am atat de mult timp liber….pentru ca muncesc 🙂 am nevoie de bani asa ca ma intereseaza si joburile de weekend. ti-am citit postul si am vazut ca ai precizat de un scurt-metraj. am talente actoricesti. crezi ca ai putea sa ma angajezi la scurt-metrajul tau? rog seriozitate 🙂

    din pacate o zi din viata mea nu prezinta interes 😦 totul petrecandu-se in monotonia serviciului.

    astept cu nerabdare raspunsul tau!!

    • Oricând poți face dintr-o zi obișnuită una neobișnuită. Sucul pe care îl bei astă-seară… Mersul pe jos până la serviciu mâine dimineață… A doua zi cu bicicleta… Lucruri mici în realitate, dar imense atunci când ești blocat în rutină :). Depinde doar de noi cât de specială vrem să ne fie ziua.

      Legat de scurt-metraj, totul este deja aranjat. Scenariul, făcut. Eu m-am oferit pentru a ajuta la filmare. Sorry :(.

      Aștept să îmi zici cum ți-ai schimbat ziua de mâine :D.

  2. „Asta însemna să mă trezesc la 5.55 și să dau în fiecare zi cu capul în ușa de la baie, care era întotdeauna închisă… ”
    Of, tu, amărâtule >: D.

    ” Acasă vin obosit, transpirat și, de obicei, mușcat de tânțari. ”
    Se zice că trag la cei cu sânge dulce…
    Urăsc ţânţarii. : o3
    Vara, mereu am bubiţeee :(.

    Apropo. Şi eu vreau să văd filmuleţul : D.


Lasă un răspuns

Categorii

