Publicat de: ricksis | 20 Iulie 2010

Mustăcioare!

Primul lucru pe care-l voi face atunci când voi avea casa mea va fi să îmi iau un animal de casă… Îmi doresc unul de ani buni, însă ai mei îmi zic că nu pot să îl țin în casă… Un câine trebuie îngijit și plimbat… O pisică lasă mult păr și e sclifosită. Acum câțiva ani mi-a venit ideea! M-am gândit că, dacă  nu pot să îmi iau ceva mare, ce-ar fi dacă mi-aș lua ceva micuț?…

Dar hamster sau porcușor de guineea mi se părea un pic cam comun…  După câteva zile de gândire, și cam toate mamiferele și amfibienii scanați în minte, m-am decis asupra unuia. Și da, veți crede că sunt un pic dus cu pluta, dar de cel puțin doi ani îmi doresc un șoricel de laborator 😛.

Jerry!!

Adică… sunt așa de drăguți, și mă și imaginez jucându-mă cu el… pentru că nu l-aș ține în cușcă, ci l-aș lăsa liber, să umble după voia lui prin cameră… M-aș uita de 3 ori înainte să mă așez undeva…

When two meet...

Și, după doi ani în care m-am tot gândit la șoricelul meu alb de laborator, iată că merg luna trecuă la Maxi Pet Shop, la Auchan Militari. Printre multe alte animale (tarantule, cameleoni, veverițe vietnameze – care sunt adorabile, by the way!) , ce credeți că am văzut?! Un șoricel prins într-o cușcă de vreo 900 de centimetri pătrați… Cine ar face așa ceva? 😦  Și de ce să nu îl iau, este doar 12 lei, iar pentru mine valorează de 10 ori pe atât? Îl pot băga în buzunar și îl duc acasă. Cine va observa acel ghemotoc mic de blană?

Unul ca unul, dar mai mulți? 😀

Ah, de-ar fi atât de simplu… Până la urmă l-am lăsat acolo, captiv… Of… Dar ce drăguț ar fi fost să fie acum aici, lângă mine, în timp ce scriu postul, și să mănânce din bucățica lui de brânză… Eventual să mă corecteze ori de câte ori fac o greșeală de ortografie :D. Pentru că m-am interesat și să știți că nu degeaba se numesc „șoareci de laborator”. Chiar au ceva în căpșorul lor adorabil!

How sweet is that?

Singurul dezavantaj este că trăiesc doar 2-3 ani 😦 … Și să nu aud: un șoarece nu-i același lucru ca un șobolan! Ultimul este mai mare și mai urât…

Abia aștept să mă mut în apartamentul meu!…

Voi ce animal ați vrea?

Responses

  1. eu am deja 2 caini,pesti si 2 papagali:))deci deocamdata nu mai vreau nimic..dar eu stau la casa si d’aia incap atatea suflete curate :X

    • Ah, te urăsc. O să îmi iau 3 câini doar ca să am mai mulți ca tine. 😛

      • :)))tot nu depasesti numaru’ de animale pe care le’am avut eu pana acum:))sau :-?da:-??who knows?Maybe:)

  2. Ii. Şi eu am câine şi vreo 4 acvarii pliiine de peşti :”>, dar chiar e drăguţ ghemotocul ăsta mic :x.

    • Apare şi gelozia… 😀

      • Între peşti sau între mine cu necuvântătoarele mele, şi tine?
        I still love you >: D< : ))


Lasă un răspuns

Categorii

