Publicat de: ricksis | 27 Iulie 2010

Half way there!

Mai e un pic și s-a dus jumătate. O jumătate în care intervalul de timp pentru o gură prețioasă de aer a fost aproape inexistent. O jumătate frumoasă, cu siguranță mai frumoasă decât celelalte jumătăți de până acum.

O jumătate în care nu am avut timp, în schimb, să îi văd pe niciunul dintre coleguții mei dragi. Deloc, de când a început vacanța. Cu niciunul. Și îmi e așa de dor de ei. Adică, îmi lipsesc cele 24 de voci stridente de fete, care atunci când un profesor ne amenință cu un test, încep toate deodată „Nuuuuuu, domn profesor!”(kinda like 24 Vuvuzelas :D).

Îmi lipsesc ATÂT de mult meciurile de baschet din curtea liceului, unde ne petrecem pauze întregi (+câteva minute din ore).

Profesorii nu sunt așa de amintiți în vacanță, însă mi-ar plăcea să-i întâlnesc acum, în afara programului.

Ar fi chiar frumos dacă am putea să mergem (voluntar) la școală, în timpul vacanței, măcar o dată  pe lună. Nu neapărat să facem ore, pentru că toți suntem sătui de ele, iar din septembrie numai de asta vom avea parte. Să ne întâlnim în curtea școlii, eventual să urcăm și până în fosta noastră clasă.

Noi, instantenei!

Pentru că, da: de la anul, 11F-ul va învăța în „cutia de chibrituri”, cum mai este ea denumită, una dintre cele mai mici clase din liceu.

Of!…

Așa că am convocat o întâlnire de urgență. Aseară. Am dat un mail întregii clase pentru a stabili o întâlnire săptămâna ce urmează. Înca nu am hotărât data și locul, dar ne vom consulta noi între noi. Eu sunt conșient că de obicei ne ia ani ca să organizăm o întâlnire sau o acțiune colectivă, dar mi-am zis că asta este cu siguranță din cauza stresului din timpul școlii. Sunt sigur că acum va fi cu totul altfel. :D. So wish us luck!

Abia aștept!

Responses

  1. Mi se pare ca poza este facuta chiar de mine 😀

    • Te dai mare repede. Uite, n-ai văzut, e mișcată! Faci alta mai bună la toamnă. 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

