Publicat de: ricksis | 3 August 2010

All we know is… he’s called The Stig!

Da, cum probabil v-ați dat seama, sunt un mare fan al emisiunii „Top Gear”. O urmăresc de ceva ani buni la tv, însă ultimele două sezoane le-am văzut pe net. Cum tocmai am văzut un episod aseară, m-am gândit să scriu un post despre ei.

Cei 3 prezentatori sunt Jeremy Clarkson, James May și Richard Hammond. Probabil ați citit că unul din visurile mele este să-i cunosc. Ei îndeplinesc majoritatea probelor și sunt mereu în centrul atenției.

Dar nu am zis nimic despre cel de-al 4-lea prezentator, preferatul meu. Unul mai puțin vizibil în emisiuni. …

The Stig! Este persoana care se ocupă săptămână de săptămână cu testarea mașinilor pe circuitul Top Gear. În funcție de timpul scos de Stig, automobilele sunt trecute într-un clasament și comparate cu precedentele. Ocazional, în timpul tururilor super-rapide, el are timp să asculte niște muzică western, rock progresiv. Câteodată are poftă de casete pentru a învăța limbi străine, câteodată, de mesaje în Codul Morse.

The Stig

Identitatea lui este complet necunoscută, deși eu și mulți alții am luat o dată plasă. A fost în primul episod din sezonul 13 când de sub cască a apărut Michael Schumacher. După, membrii emisiunii au recunoscut că a fost de fapt o glumă.

Nimeni nu știe cine e, în afara faptului că este „their tame racing driver”. Poartă mereu același costum alb, nu scoate niciodată vreun cuvânt.

The Stig's American Cousin, Fat Stig

As for me, he’s my hero. În special pentru că în fiecare emisiune i se atribuie două caracteristici noi. Preferatele mele, dintre multele pe care le-am auzit și la care am râs, sunt:

  1. Some say his tears are adhesive, and that if he caught fire he would burn for 1,000 days…
  2. Some say his first name really is The, and that his ears are not where you would expect them to be….
  3. Some say his breath smells of magnesium, and that he’s scared of bells…
  4. Some say he naturally faces magnetic north, and that all his legs are hydraulic…
  5. Some say his skin has the texture of a dolphin’s, and that wherever you are in the world if you tune your radio to 88.4 you can actually hear his thoughts…

Iar atunci când au fost în Statele Unite ale Americii și a fost nevoie de cineva să le testeze mașinile, introducerea a fost următoarea:

Some say that he is a CIA experiment that went wrong, and that he only eats cheese. All new know is that he’s not The Stig – he’s The Stig’s fat American cousin…

… și apare un Stig în aceleași haine, numai că de 3 ori mai gras.

În Africa, Botswana mai precis, a intervenit un Stig african…

The Stig's African Cousin

În timpul excursiei în Asia apare un Stig comunist, pe o motocicletă, purtând un echipament roșu…

The Stig's Communist Cousin

Iar la începutul sezonului 14 a fost prezentat un Stig vegetarian, pentru pentru a fi în temă cu mașina testată, adică una hibridă. Avea până și panouri solare pe casca de protecție!

The Stig's Vegetarian Cousin

Ah, I just love The Stig :D! All of them, actually…

Lasă un răspuns

Categorii

