Publicat de: ricksis | 5 August 2010

Looking good…

Merge bine cântatul la chitară. Am luat azi tabulaturi de pe net (ultimate-guitars.com) și le-am printat. Mă uit și la lecții online, în care te învață pas cu pas cum trebuie să ții chitara, mâna sau pana. Și eu zic că progresez :D.

Ia să văd: cine știe ce melodie este?

Eb-------0-----|-------0-----|-------0-----|-------0---7-|
Bb-----0---0---|-----0---0---|-----0---0---|-----0---0---|
Gb---0-------0-|---0-------0-|---0-------0-|---0---------|
Db-------------|-------------|-------------|-------------|
Ab-------------|-------------|-------------|-------------|
Eb-0-----------|-0-----------|-0-----------|-0-----------|

Eb-7-----------7^0---------|---------7---8---7^8\5---7-5-/0------|
Bb---------0-------0-------|---------0---0-----------0-------5---|
Gb-----0---------------0---|-----0-------------------------------|
Db-------------------------|-------------------------------------|
Ab-------------------------|-------------------------------------|
Eb-0-----------------------|-0-----------------------------------|

Yep… este ”Nothing Else Matters”.

Responses

  1. Bravo bravo :D! Si eu cant, insa… e greu 😛

    • Nu e chiar așa de greu :D… Trebuie să ai un profesor bun sau chiar să îți dorești să înveți să cânți, dacă ești autodidact.
      Eu fac aproape în fiecare zi exerciții, aș putea chiar să iți recomand un video de pe un DVD, „Learn and Master Guitar”.

  2. Eu faceam cu o profa da’ am facut o pauza pana in toamna… E greu, ca iti trebuie mult timp si ambitie. Si degete puternice :D!

    • Degețelele cică se fac de la sine mai tari, prin exerciții.

  3. si eu stiu piesa asta:)dar la pian:D..si da prin exercitiu chiar o sa fie din ce in ce mai usor!


Lasă un răspuns

Categorii

