Publicat de: ricksis | 9 August 2010

1000 de kilometri…

… Atât am mers cu bicicleta mea până acum.

Am luat-o acum doi ani, când am umblat prin tot Bucureștiul pentru o bicicletă decentă. Când am găsit-o, nu au vrut să mi-o dea pentru că îi lipsea un șurub de la furcă, însă am insistat… și am primit-o :D.

Pot să mă laud că nu am căzut niciodată cu ea… E zgâriată un pic în câteva locuri, dar doar pentru că nu am fost prea atent cu ea (nu este același lucru :D).

Astăzi, pe când pedalam, m-am uitat la kilometraj (you know, that little gizmo which tells you how fast you’re going). Am vrut să văd viteza mea medie, dar mi-a atras atenția altceva. Scria „994.2 km” în dreptul distanței totale parcurse… și m-am oprit pentru 3 secunde din pedalat…

Nu știu să fac cine știe ce chestii cu ea. Nu am urcat-o niciodată pe vreo rampă în vreun skate-park. Păduri nu prea sunt pe lângă mine, așa că pot să zic că nu am încercat nici mountain-biking (deși mi-ar plăcea). Am folosit-o dintotdeauna doar pentru a mă duce unde vreau, indiferent de distanță.

Happy birthday, my bike!

Responses

  1. Nice. Sa-ti traiasca !!!
    Poate ii faci cadou un surub pentru furca :))

    • O întreagă revizie tehnică; merită. M-a dus când am vrut, oriunde am vrut.


Lasă un răspuns

Categorii

