Publicat de: ricksis | 10 August 2010

Meeting!

După cum am zis, am trimis un mail întregii clase acum vreo două săptămâni. Am primit multe reply-uri, însă nu s-a ales nimic. Unii au răspuns, unii au crezut că se subînțelege că ei vin și au decis să nu-mi răspundă. I-am lăsat în pace și le-am zis că eu voi fi acolo marți la 4 și ceva. Cine vrea să vină e binevenit…

Iar astăzi s-au arătat exact persoanele care mi-au răspuns la mail. Ideea mea a fost să facem ceva ce nu putem face în timpul școlii. Până la urmă a fost Grădina Japoneză cea care ne-a găzduit, cum face de obicei.

…Și a fost o ieșire reușită. Am stat pe păturică, la umbră, și am povestit ce s-a întâmplat până acum în vacanță. Fiecare, pe rând. Apoi, ce mai avem planificat.

La sfârșit, am plecat unii într-o direcție, unii în cealaltă… doar după ce am promis că ne mai vedem o dată până pe 13 septembrie!

Responses

  1. Mi se pare frumos ca si in vacanta sunteti uniti ceea ce cu parere de rau nu se intampla si in cazul meu , in fiecare vacanta fiecare o ia pe drumul sau si ne reintalnim la scoala.


Lasă un răspuns

Categorii

