Publicat de: ricksis | 11 August 2010

3D!

Astăzi am fost la primul meu film 3D! Da, știu, veți sări toți: „Cum?! Dar avem și iMAX de un an!”. Mă rog… Nu prea prețuiesc mersul la cinematograf… Până la urmă, sunt doar niște imagini, nu?

Și ca să îl citez pe Homer Simpson: „I can’t believe we’re paying for something we get on TV for free. If you ask me, everyone in this theater is a giant sucker”. 😀

Cum am zis, azi am fost la Plaza cu frate-meu. Am fost dezamăgit rău când am aflat că „Inception” nu e în 3 dimensiuni. Cu o notă de 9.2 pe IMDB, este al 3-lea cel mai bun film din istorie, și chiar vroiam să îl văd. Offf…

Ne-am hotărât să mergem la „Shrek Forever After”. O colegă mi-a zis că îl văzuse și că a fost drăguț and we thought it wouldn’t be that bad for the first 3D experience. Și chiar nu a fost. Văzusem și celelalte 3 filme cu uriașul verde, deci pot să zic că știam despre ce e povestea.

Feed me if you dare!

A fost super drăguț filmul, și îl recomand tuturor care vor să râdă un pic.

Responses

  1. Nici eu nu am fost pana acuma la 3D :))! Eu nu am rabdare sa vad tot filmul… pe la jumate ma plictisesc si plec!

    • Primul meu film la cinema ever a fost „The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring”. Am fost cu mama și cu frate-meu când aveam cam 9 ani. Ei au ieșit după vreo oră din sală, iar eu am stat până la sfârșit, încă 3 ore, cu sufletul la gură :D.

  2. omule! shrek 3d a fost varza. filmu in sine e ok,haios etc. dar pt o prima vizionare 3d e praf.nici nu a avut multe efecte de 3d and stuff.tu chiar nu stii ce inseamna un film reusit.

    • Păi, nu știu, având în vedere că la cinema nu am mai fost de vreun an, cam atunci când au apărut și la noi 3D-ul. Cum am zis, a fost și primul, deci nu am un etalon. Mie mi-a plăcut. Sugerează-mi tu unul reușit în 3D.


Lasă un răspuns

Categorii

