Publicat de: ricksis | 13 August 2010

Norway.Today!

Ieri am fost plecat toată ziua de acasă. Am fost într-o mică excursie până la Alexandria, adică la vreo 90 de kilometri de aici. Bănuiesc că nu mulți știu ce se desfășoară acolo săptămâna asta. Pe scurt, este a 5-a ediție a Festivalului Național de Teatru Tânăr.

Festivalul Național de Teatru Tânăr

Știam că una dintre colegele mele de clasa, cu care mă înțeleg foarte bine, este acolo pentru a reprezenta trupa liceului, „Orpheus”. Am decis cu câteva zile în urmă să o susținem și noi.

Așa că la 10 eram în microbuzul către Alexandria. Am ajuns repede. Imediat ce ne-am dat jos, am început să întrebăm unde e Casa de Cultură. Știam că este pe o anume Strada Dunării. Am aflat repede că aceea era una din principalele străzi ale orașului. Un fel de Bd. Magheru. Căutam acul în carul cu fân :D.

Wandering for some shade...

Și era soare!… Un soare care nu ne-a cruțat în scurta noastră confuzie.

Am descoperit curând că Alexandria se rezumă la câteva blocuri și străduțe. Casa de Cultură era „din centru, drept înainte, între două parcuri, pe partea dreaptă”… Și iată că 300 de metri mai încolo, după ce mai întrebăm 2 taximetriști, stăteam în fața ei.

Ne-a întâmpinat Cristina, care însă nu putea sta cu noi pentru că mai avea o ultimă repetiție. Piesa ei – Norway.Today – începea peste vreo oră și jumătate. Mall nu era, așa că am mers într-un parc, la umbră. Cum aveam poftă de ceva dulce, dar și rece, am abandonat repede locul și am căutat printre blocuri un magazin pentru a ne lua o înghețată…

… insă am sfârșit cu o caserolă și câteva lingurițe de plastic.

Yummy! Cu aromă de tiramisu...

Apoi am intrat la spectacol. O sală destul de frumoasă. Până să o admir mai mult, luminile deja se stinseseră. Iar ei au intrat pe scenă…

August (him) and Julie (her)

August (him) and Julie (her)

…si nici nu ne-am dat seama când a venit timpul ca să coboare. Îi mai văzusem la liceu, însă acum au întrecut performanțele anterioare.  El – foarte naiv în rolul lui August; ea – foarte seducătoare (la propriu) în rolul lui Julie. Au jucat genial. Piesa este despre cele 2 persoane care vor să se sinucidă sărind de pe un fiord, în Norvegia. Ajung să se îndrăgostească unul de altul și până la urmă abandonează ideea. Am râs cu lacrimi pe parcursul întregii piese, iar la sfârșit, când ne ridicam pentru a aplauda, toți vroiam să o mai vedem încă o dată.

The... End...

Pe 15 aflu ce loc au luat. Ne-au zis după spectacol că juriul nu le-a reproșat nimic, nici la scenariu, nici la partea de actorie.

Chiar dacă nu am văzut și celelalte piese, și privind cât de obiectiv pot… eu le-aș da locul 1. Și pentru munca depusă, pentru că știu că se pregătesc de când s-a terminat școala și că am aflat că nu s-au bucurat deloc de vacanță până acum; dar și pentru prestația impecabilă. 😀

Responses

  1. Una dintre activitatile mele preferate : ‘Teatrul’ . Sa o tineti tot asa si ce pot spune succes in continuare !

  2. Poti spune ca a fost o distractie pe cinste, chiar daca nu a durat prea mult.

    Semneaza „Un blogger care s.a nascut talent si a murit speranta”

    miully.

    • A fost și cu siguranță va mai fi și altădată. Doar n-o fi ultimul spectacol al Cristinei :P.
      Hm… Zici că a murit? Sigur nu putem cumva să te renaștem?

  3. Suntem in 20 ale lunii! Ce vesti avem? Premii? Podium?

    Oricum ii felicitam! Merita!

    • Păi, din câte am înțeles: Au luat nominalizări la cea mai bună scenografie și la cea mai bună actriță în rol principal. Ca la Oscaruri, iar din cele 9 trupe, doar 3 puteau fi nominalizate.
      Iany (alias „August” în piesă) a luat premiul pentru cel mai bun actor în rol principal! 😀

  4. aww sis, cat de dragut 🙂
    multumesc pentru post >:D<

  5. deci hai sa scriu si aici. ai inteles gresit, nu e adevarat ca nu ni s-a reprosat nimic, au fost anumite chestii mentionate. multumim asadar juriului pentru prietenoasa sinceritate si incurajari !

    • Da, dar nu au avut dreptate :P, pentru că ați fost Geniali. Cu majusculă.


Lasă un răspuns

Categorii

