Publicat de: ricksis | 20 August 2010

How insane have you been so far?

… Asta pentru că stau de o săptămână la Pitești și mi-au revenit atâtea amintiri. Zilele astea mi-am revăzut majoritatea prietenilor. Obișnuiam să vin la bunici imediat ce luam vacanță și în București mă mai întorceam pe 10 septembrie…

Câte căzături, câte membre julite, câți kilometri pedalați de-a lungul timpului… Îmi aduc aminte că una dintre cele mai palpitante chestii făcute a fost să merg cu bicicleta pe o potecă de pădure, cu înca doi tipi mai mari. Prin apă, crengi căzute și noroi.

Însă au fost atâtea și atâtea, încât nici nu pot să mi le amintesc pe toate…

Așa că m-am gândit să vă întreb și pe voi. Poate mă voi regăsi în povestirile voastre, și-mi voi aminti. Reîmprospătați-mi memoria:

Care este cel mai nebunesc lucru pe care l-ați făcut până acum?

Responses

  1. Am zburat cu parapanta; m-am dat cu tiroliana; am urcat 7 scari verticale in timp ce o cascada curgea mai mult peste mine, decat pe langa mine; am coborat muntele Iezer Papusa pe fund (iarna fiind); am plecat in Bulgaria cu un tip pe care il stiam de 3 ore; am calcat gulerul unei camasi, in timp ce eram imbracata cu ea (si mi-am calcat si gatul, evident); mi-am facut un tatuaj stupid, de care de multe ori uit, doar pt ca imi doream unul si mi-am facut o gaura in ureche doar pt ca eram nervoasa. Unele din lucrurile pe care ti le-am povestit sunt mai mult prostesti decat nebunesti si probabil intr-o alta viata nu le voi mai repeta 😀 Daca imi mai amintesc, iti mai scriu.

    • Yep… Starting to remember… Am fost primăvara trecută pe munte, la Omu. Noi am plecat dimineața din București cu gând că seara suntem din nou acasă. La dus, trenul a avut întârziere, noi ne-am mișcat mai încet fiindcă zăpada avea peste un metru și nu era bătătorită… Nu am prins telecabina înapoi și am rămas peste noapte la cabana „Babele”. A doua zi, o ceață densă, cum nu mai văzusem. Practic, îți vedeai camarazii la 5 metri de tine, iar în rest, gri…
      Și după, ne-am rătăcit. Nu am găsit drumul timp de vreo 2 ore. La cota 2000 am ajuns pe la prânz, iar jos, în Sinaia, la 4. 😀 Phew…

  2. Nu-mi prea vine nimic in cap:-?. Poate ca am chiulit si ne-am imbatat si apoi ne-am dus beti inapoi la scoala. In rest nu prea:-??.

    • Interesant… Dar nu, eu nu am făcut nimic de genul ăsta…
      Nimic altceva? 😀

  3. am intrat beata in mare…? cred ca asta.

    cat despre challange-uri… sigur. avand in vedere ca nu sunt ideea mea, ca eu le-am gasit tot pe net, nici nu era nevoie sa intrebi.

    ^^

    • Haideeee, aia nu e ceva atât de nebunesc. Adică, da, știu că nu știi să înoți (of, doamne), dar bănuiesc că aveai pe cineva să aibă grijă de tine.

      • da, aveam, mai beat ca mine. :))

      • You really need to start those swimming lessons then, darling. 😛

  4. stai si prin pitesti?

    • Nu chiar, considering the up-coming Apocalypse, on the 13th. Nu cred că mai trec pe acolo până în iarnă. De ce?


Lasă un răspuns

Categorii

