Publicat de: ricksis | 25 August 2010

Super M!

Super Mario… Cine nu știe jocul ăsta? A apărut prin anii 90. Eu știu că la un moment dat, la 5 ani, au venit niște rude din Canada aici, în România. Unul dintre copii avea un fel de PSP din zilele de azi, însă doar cu un joc: yep, Super Mario. Cum l-am văzut, l-am confiscat și până nu au plecat, nu i l-am mai înapoiat.

Reprezinți un mic caracter care poate omorî creaturi sărind pe ele. Scopul? Salvarea prințesei răpită de căpcăunul cel rău :D.

Însă nu toată lumea joacă așa cum ar trebui… Ia uitați-vă și voi…

Responses

  1. Si in viata e la fel: nu toata lumea joaca asa cum ar trebui!…

  2. uhhh. mario :)) mai era un joc.. ‘jack jazz rabbit’ 😡 cu iepuri. ;;)

    • Pe ăla nu-l știu. Cum e?

      • e cu niste iepuri.. e ceva gen mario. dar e mai misto 😀 ai anumite ‘misiuni’ de facut.. ma pot lauda ca l-am terminam de 4 ori!


Lasă un răspuns

Categorii

