Publicat de: ricksis | 27 August 2010

Ești „jmeker” tu, nu?

Mda… Tocmai venisem de la Pitești și mă duceam până la complexul comercial de lângă blocul meu. Mergeam liniștit, pot să zic că savuram aerul bucureștean. Văd un fost „coleg” de școală generală; „coleg” , adică unul pe care îl vedeam, când trecea și el pe la școală, pe hol.

Astăzi se simțea macho. Cum era și atunci, de altfel. Tricou mulat roz, pierce in fiecare ureche, cu maneaua la telefon [tare]. Bănuiesc că toată lumea știe genul de om pe care încerc să îl descriu. Era cu un tovarăș. Alergau spre nu știu unde, dar înspre mine. Se apropie… Când a ajuns aproape de mine, se preface că mă lovește în plex. Mă feresc. Încep amândoi să râdă și pleacă mai departe…

De ce? Cred că nici el nu ar putea să îmi răspundă. Nu ar avea un răspuns.

Nici nu pot să vă zic cât detest astfel de personaje. Care se cred mari și tari. Care cred că pot face orice, că sunt imuni, untouchable (I could say)… că nimeni nu le poate face ceva, pentru că vor chema pe vreun țigan, cu toată șatra lui. Care cred că sunt în afara sferei bunului-simț, că ei nu trebuie să se supună regulilor.

God… Am încetat de mult să mă mai gândesc ce vor să dovedească.

Voi ce credeți ca vor?

Responses

  1. Important e sa nu bagi in seama, sa ignori total astfel de specimene…
    E cam greu, stiu. Mai ales ca m-am certat si eu de curand cu o astfel de tipa, in tren, in drum spre constanta, care mi-a stricat tot cheful ascultant manele la maxim.

  2. In micul meu orasel 90% dintre tineri sunt astfel de specimene. Am avut destule discutii cu astfel de „oameni”si ce vor ei sa dovedeasca e daca cunosc multa lumea, injura si lovesc pe altii sunt buni, cei mai buni. Dar, sper sa fie cu totii pusi la punct si sa invete ca e mai bine sa taca.

  3. Sunt niste idioti care vor atentie. Atata timp cat ii ignori, esti imun. O zi buna!


Lasă un răspuns

Categorii

