Publicat de: ricksis | 28 August 2010

European Dunk Contest 2010!

Câți dintre voi știu ce este un dunk? Sau, dacă vreți, un slam dunk? Câți dintre voi stiați că există un concurs de dunk-uri, unde vin sportivi din toată Europa? Câți dintre voi știați că acesta se desfășoară chiar aici, la noi, în București? Și câți dintre voi știu că acesta avea loc week-end-ul ăsta?

EDC 2010

Yep. Eu am știut. Și am fost acolo. Și am rămas mască.

Dar… să încep cu începutul…

„Termometrul spune la umbră 33 de grade Celsius… Sub arşiţa soarelui, se opreşte o birje, în strada Pacienţei, la numărul 11 bis, către orele trei după-amiaz’ ”. Nu, nu chiar ca în schița lui Caragiale. Temperatura era de 36 de grade la umbră, iar noi nu am mers cu birja, ci cu RATB-ul, până în parcul Politehnicii, cam pe la 4.

Eram deja un pic în întârziere. Ajungem acolo și constatăm că loc la umbră nu prea este. Alegem spectacolul, în detrimentul confortului.

Deci: o căldură mistuitoare, circa 1000 de oameni, 18 participanți din 16 țări, Cerebel pe post de DJ, iar „Micuțul Will” în juriu :D. Și majorete. Could it get any better? Oh, but it can…

Mai întâi, a fost prezentarea competitorilor…

Formaseră două echipe: una albastră și una portocalie, de câte 9 fiecare. Se acordau note pentru fiecare dunk, iar cei mai buni se calificau în manșa următoare.

S-a început timid, cu dunk-uri „simple” (Windmill, between-the-legs).

Dunk!

În schimb, ce a urmat nu poate fi descris în cuvinte… O să las niște video-uri, pentru a vă demonstra… By the way, scuze dacă mi-a cam tremurat mâna :D.

Pe scurt, lupta a fost între francezul Guy Dupuy și rusul Alexander Shalygin, câștigătorul de anul trecut. Erau de departe favoriții.

Acum mai rămâne doar de precizat câștigătorul celei de-a doua ediții a Concursului European de Dunk de la București. Iar câștigătorul trebuie întotdeauna să facă ceva măreț, pentru a-și devedi capacitățile, nu?

Așa că, iată-l…

Voi ce credeți?

Responses

  1. Facem un schimb de linkuri?

    • Dacă prin asta te referi la Blogroll, sure, why not? 😀

      • Ok, hai ca eu te pun acum…

  2. Post-ul asta merita un commentariu!
    Se intampla atatea lucruri dragutee in Bucuresti, incat eu abia astept sa plec din Calarasi!
    Mai am insa destuul! 8->


Lasă un răspuns

Categorii

