Publicat de: ricksis | 31 August 2010

Well, it’s about time!

Ieri am avut parte de una dintre cele mai fericite seri. Sau, hai, „fericite” poate e mult spus, însă nu îmi vine alt cuvânt în minte. Mai bine să zic exact ce s-a întâmplat…

Bring the Noise

Schimbam în sus și în jos programele la televizor. Posturile de muzică le am sus în lista de programe. Era luni, deci era „Bring the Noise”, singura emisiune de muzică pe care o agreez. Pentru că au rock.

Apăs, apăs, apăs, până dau pe UTV și aud ceva cunoscut. Știu melodia asta de undeva. Da… Three Days Grace… The Good Life. Dar ceva nu era bine… Cum este posibil?

Nu mă așteptam deloc la așa ceva. Cum, nu mai este aceeași muzică comercială enervantă? Ca să îl citez pe Jack Black în filmul „The School of Rock”: ” […] The Man ruined the ozone, he’s burning down the Amazon, and he kidnapped Shamu and put her in a chlorine tank! And there used to be a way to stick it to the Man. It was called rock ‘n roll, but guess what, oh no, the Man ruined that, too, with a little thing called MTV! „.

Și nu pot să nu-i dau dreptate. Mtv-ul, care a stricat totul. Iar acum, toate posturile de muzică transmit doar același gen stupid de muzică. Niște bași înșirați într-un ritm obsesiv de regulat. O melodie reprezintă instrumente și din note muzicale (pentru că de-aia se numesc muzicale)… Nu e compusă de un anumit tip într-un studio, în spatele unui birou cu multe butoane.

Plus că atunci când asculți o melodie, trebuie să te atingă ceva: instrumentalul, vocea, versurile, toate 3… Însă nu văd ce m-ar putea atinge într-o melodie de-a Innei.

Și, da… Am fost șocat aseară. Două posturi difuzau în același timp Deftones, Kamelot, Rise Against, HIM, Guano Apes…

Kamelot

Mai demult mă gândeam să deshid un post de radio cu muzică rock, atunci când voi fi mare. Mi-a cam luat-o cineva înainte. Dar încă nu e prea târziu pentru unul TV.

Cine mă susține?

Responses

  1. Eu :)!

  2. EU. Pur si simplu m-am saturat de aceea muzica house si de succesul ei.

  3. Au dat pe UTV, rock??? :O:O
    Nu pot sa cred…

    • Păi, da… Se pare că au și ei o seară „All Rock”. De ieri, mi-am făcut program în fiecare luni seara.

  4. Te sustin…
    si totodata te invit sa mergem impreuna la un concert Guano Apes, cand o sa mai vina pe aici. 🙂
    Stii tu…iti sunt datoare :d

  5. La TV se dă ce ascultă majoritatea populaţiei.
    Şi dacă nu dau manele pe U, MTV şi ce mai sunt, dau de astea… ce se vând.


Lasă un răspuns

Categorii

