Publicat de: ricksis | 7 Septembrie 2010

Ghid!

După ce am povestit aventura mea de la început de iulie, m-am gândit să arăt și traseul urmat, pentru pasionații mersului pe munte. A fost traseul nostru semi-stabilit pe când staționam în gară la Sinaia. Dar există atâtea și atâtea pe care le puteți alege, mai ales dacă stați mai mult de 3 zile în Piatra Craiului. Personal, eu mai vreau să merg o dată în acest masiv, pentru că mi-a plăcut la nebunie.

Să începem!

Piatra Craiului

De la Cabana Curmătura am plecat pe linia galbenă prin Valea Crăpăturii. Am coborât circa 2 ore.

Am luat-o apoi pe traseul cu marcaj linie albastră, ce venea din Zărnești, până ce am ajuns la Refugiul Diana (2-3 ore).

De la Refugiu, în continuare, pe traseul triunghi albastru până pe Vârful Padina Popii. Este o cățărare destul de grea, cam 3 ore. De menționat că pe drum este și un mic izvor. Și nu vă lăsați descurajați dacă de la Refugiu vi se pare că e ceață sus. Noi am trecut de plafonul de nori, de ceață și de tot, iar pe Vârf eram deasupra norilor și aveam o priveliște incredibilă.

De sus, de la Padina Popii, spre sud, spre Vârful Ascuțit, urmând marcajul punct roșu. Este o porțiune destul de ușoară, însă atunci când am fost noi bătea foarte tare vântul și aproape ne-a dărâmat de câteva ori. Aici se merge pe creastă, adică ai și în stânga, și în dreapta, prăpastie. Cam 2 ore.

La Refugiul Vârful Ascuțit puteți să continuați traseul pe creastă până la Vârful La Om, care este cel mai înalt din masivul Piatra Craiului. Noi a trebuit însă să o luăm spre cabană, deoarece era deja târziu.

Am urmat traseul triunghi albastru până „acasă”, la Cabana Curmătura. După înca 2 ore am ajuns și am mâncat o mămăliguță caldă. 😀

Sper că v-am ajutat!

Responses

  1. primu luucru la care m am gandit a fsot melodia asta; imi inchipui ca i superb pe acolo


Lasă un răspuns

Categorii

