Publicat de: ricksis | 9 Septembrie 2010

What the…?

Ieri mi-am primit orarul.

Stupefacție. Știam că s-au dus orele la care țineam atât de mult: muzică, desen, TIC… Dar nu mă așteptam la ceva așa de radical.

Acum, 5 ore de info… Cum este posibil? De ce eu?

Și doar una de sport? Dar îmi vor obosi ochii la informatică. Nu trebuie să mă destind?

Hai, că 4 de mate mai înțeleg, 3 de fizică e decent, 2 de chimie, mi se pare normal. Iar media de 28 de ore pe săptămână e genială, mai ales că am făcut un sondaj despre asta anul trecut.

Oh, well… Să vedem cum merg lucrurile. Wish me luck.

Responses

  1. Good luck. >:D<

    • Vine la fix. Mulțumesc. Și ție la fel.

  2. 5 ore de info :O! WOW! Să înţeleg că în Mihai Viteazu info e materia mai importantă decât matematica?

    • Păi, se poate să fie și o greșeală. Noi toți știam că vom avea 4 de info și 3 de română, dar acum aflăm că avem 5 cu 2. Așteptăm și noi :D.
      Și să nu te prind că îți faci vreo impresie greșită despre liceul meu :P. Te aștept aici.

      • Păi cred că acolo şi vreau să fac liceul. Dar oricum, poate ne întâlnim pe la Palatul Copiilor… Ţi-am zis, avem multe în comun.

  3. cum asa? ai inceput deja scoala?!

    • S-a dat legea aia, sau ce-o fi, să începem școala fără festivitate de deshidere (de parcă ar conta o zi). Diriga ne-a dat deja orarul :(.

  4. Ce?!
    Fara festivitatea de deschidere? Pai asta era tot farmecul primei zile de liceu…
    Offf! saraci boboci.

    • S-ar putea totuși să avem… Alt e-mail de la diriga zice că va fi festivitate, însă doar pentru boboci. Noi, cei mai mari, vom pleca acasă.

  5. Oh 😦


Lasă un răspuns

Categorii

