Publicat de: ricksis | 10 Septembrie 2010

Pick of Destiny!

Am văzut acum două zile un film și nu pot să nu-i fac un scurt review.

Este despre doi tipi care pleacă într-o misiune specială, pentru a deveni cea mai măreață trupă de rock din toate timpurile. Dar le trebuie mai întâi Pana Destinului (The Pick of Destiny) pe care trebuie să o fure din Muzeul Rock ‘n’ Roll...

Primele 5 minute arată cam așa…

Eu am râs de la început până la sfârșit. Sper să vă placă și vouă. Iar dacă ești rocker, nu ai nicio scuză să nu-l vezi.

Vizionare plăcută.

Responses

  1. Am văzut sfârşitul… E foarte mişto.

    • Ai văzut confruntarea, nu? Tocmai am revăzut-o și eu, după ce am fredonat-o o zi întreagă. 😀

  2. hehe…ce draguut!
    trebuie sa il vad si eu :d

    • Ție nu-ți va plăcea, sunt sigur. 😀

  3. …mereu imi aduc aminte de Dio cand ascult melodia asta (mi-am tras-o si pe mp3, asa de mult mi-a placut filmul). RIP Dio, cea mai mare voce a metalului!


Lasă un răspuns

Categorii

