Publicat de: ricksis | 1 Octombrie 2010

Let’s do it!

Pe 25 septembrie am fost, ca mulți alții, de altfel, la Let’s do it, Romania! Voluntar, de bunăvoie, nesilit de nimeni :D.

Întâlnirea era la Arcul de Triumf, la 8.30. Calculele le făcusem cu o seară înainte. Nu-mi place să întârzii, la fel cum nu suport să aștept pe cineva. Și nu cred nici în „sferul academic”. Dacă o întâlnire este stabilită la ora de, păi atunci tu trebuie să fii cu 5 minute înainte de ora precizată. Dar voi face un post numai despre asta altădată.

„Focarul” echipei mele a fost în pădurea Băneasa, exact lângă Academia de Poliție. Ne-am pus toți rucsacii într-un loc, ne-am luat fiecare câte o pereche de mânuși de latex. Plus 4 saci: câte unul pentru aluminiu, plastic, hârtie și sticlă. Apoi, la pas, printre crenguțe, printre frunze căzute, încercând lăsăm natura să respire.

Ceea ce am găsit e indescriptibil. Saci, pungi, sticle, toate grămadă. Ne-am împărțit în două grupe, care au luat-o în direcții opuse.

Eu și echipa mea ne-am băgat numaidecât printre tufișuri. Sacii, fiecare de câte 120 de litri, se umpleau al naibii de repede. Cu voioșie însă, noi am continuat curățenia generală.

Nu prea am ce povesti concret. Activitatea efectivă a fost aceeași timp de câteva ore. Mormane de gunoaie pe care noi le luam și le sortam. Treceam mai departe, apoi, din nou, de la capăt. Asta până aproape de 4, când totul s-a terminat. La sfârșit, după o numărătoare atentă, am constatat că strânsesem pete 60 de saci de gunoi.

Gunoiul altora, țin să amintesc. Pe care alții nu au putut să îl țină până la cel mai apropiat coș. Personal, eu nici nu mă simt bine dacă „scap” ceva pe jos, când pot să mai aștept înca un pic. Cred că sunt una dintre cele mai ecologice persoane. Zilele trecute, după ce desfăcusem o napolitană, mi-a căzut o mică parte din ambalaj pe jos, dar nu m-am putut îndura să o las acolo. Am luat-o cu mine și am aruncat-o cum trebuie.

Iar la Let’s do it, am făcut curățenie după alții, care nu-s în stare să fie se poarte civilizat. Dacă mi-a plăcut? Să zicem doar că echipa mea m-a făcut să uit de ce eram acolo.

După munca istovitoare am decis că e loc și de puțină relaxare. Ne-am așezat pe niște saci (evident) și am început să ne jucăm. Lumea a mai stat, însă eu aveam de ajuns la o zi de naștere, așa că m-am grăbit acasă.

We did it, Romania!

Responses

  1. Si eu trebuia sa merg..La 9 juma’ era intalnirea.. Doar ca eu dormeam dusa. :-„

    • Pfff, grozavă ecologistă mai ești.

  2. Foarte frumos din partea ta că ai participat! Bravo!

  3. 🙂 sper ca nu ti s-a parut o corvoada…
    BECAUSE WE DID IT!!!!

  4. Oh :”>.
    Şi eu fac aşa.
    Deobicei, când vin acasă, am buzunarele pline de hârtii şi hârtiuţe, ambalaje şi tot felul de chestii.
    Le bag acolo, şi acolo le uit :”>.
    Iar când spun cuiva: nu arunca pe jos, bă – ghici ce se întâmplă?
    Cred că şi ţie ţi s-a întâmplat de mii de ori.


Lasă un răspuns

Categorii

