Publicat de: ricksis | 7 Noiembrie 2010

”Școala pe Dos”

Mulți nu veți ști ce înseamnă ”Școala pe Dos”, pentru că este o tradiție a liceului meu. O dată pe an, Școala noastră nu funcționează după demersurile ei zilnice, ci totul este dat peste cap.

Mai precis, de Mihail și Gavril. Însă noi am grăbit un pic lucrurile, pentru, iar ieri liceul meu a împlinit 145 de ani de când primii elevi i-au pășit peste prag. Anul 1865!

Și ieri a fost a 10-a ediție a ”Școlii pe Dos”. Niciun fel de matematică, franceză sau chimie. Fiecare clasă organizează propria activitate și așteaptă ca vizitatorii (alți elevi sau profesori) să vină și să participe. Iar în fiecare an este o altă temă, care duce la numeroase interpretări: anul trecut, scara; anul acesta, clepsidra.

Am avut parte de capsule ale timpului, de concursuri și de multe, multe zâmbete. 😀

Și, după cum mă și așteptam, a ieșit la fel de bine ca și anul trecut și ca și acum doi ani. După ce toate activitățile tuturor claselor s-au terminat, ne-am adunat toți în Sala de Festivități. Am început prin a vedea  Am ascultat o trupă formată din membri ai liceului; am intonat toți Seven Nation Army, Breaking the Law și TNT. Apoi au venit alți tipi, care au cântat genial în franceză, acompaniați de orgă și chitară. Pe urmă, conform tradiției, ștafeta a fost preluată de corul liceului. Nu au mai interpretat ca anul trecut Queen – Bohemian Rhapsody și au optat pentru ceva românesc, Valeriu Sterian  – Amintire cu haiduci. Și i-am aplaudat pe toți în picioare la sfârșit.

M-am simțit mândru, din nou, că fac parte din Colegiul Național „Mihai Viteazul”. Că fac parte dintr-un asemenea colectiv. Că putem organiza o asemenea zi în fiecare an.

La mulți ani, Mishu’!

Responses

  1. Noi daca vrem sa facem chestii amuzante alturi de colegi si profesori, ne da directoru’ afara pe toti. :))

  2. Bine k nu zici nimic de prezentatoare>:P esti un rau>:P! Alice a zis:X:X:X

  3. ma dezamagesti……..:| astept cu nerabdare noi postari ale tale….insa nimic 😦

    • Chiar aș vrea să te cunosc :D.


Lasă un răspuns

Categorii

