Publicat de: ricksis | 18 Februarie 2011

Inconfundabil.

Cred că toată lumea deja a trecut cel puțin o dată prin asta: mi s-au stricat din nou căștile, dar de data asta iremediabil.

Câtva timp de acum încolo voi fi mult mai atent la sunetul măreț, inconfundabil, al metroului, la zumzetul mirific, inconfundabil, de la Universitate, la înjurăturile solemne, inconfundabile, ale șoferilor din trafic.

Dar da, și la ciripitul inconfundabil al păsărilor [pentru că vine primavara], la pocnetul aproape insesizabil, dar inconfundabil, al bobocilor…

Voi la ce sunteți atenți?

Responses

  1. nu prea aud, cand ma concentrez sa nu o fac.
    in mintea mea canta mereu o melodie si cam aia o aud (da. si mie mi s-au stricat castile).
    plus, sunt atenta la ce vad…asta insemnand, mai ales pe unde calc. (ma impiedic des, mai si pic sometimes).

  2. Salut! Nu ştiu dacă doar mi s-a părut, dar cred că te-am văzut Joia trecută pe la Unirii. Alergai… Am I right? Vroiam să te salut, dar ai trecut într-o viteză…

    • Probabil. Sunt mereu în viteză :D. Data viitoare să mă tragi de cămașă când mă vezi data viitoare.


Lasă un răspuns

Categorii

